Изкърпването на дупки по 28 улици в Шумен приключи, дейностите продължават днес по Панорамния път и по още 11 улици
От Общинското предприятие „Строителство и благоустройство“ посочиха, че запълването на дупки по I, II и III етап от графиците се изпълнява по зони в града с оглед транспортирането на техниката и минималното затрудняване на трафика в града
Вече е извършено изкърпването на дупки по 28 улици в Шумен по обявените по-рано от Община Шумен три графика. Днес се асфалтират дупки по Панорамния път, а по още 11 улици дейностите предстоят след празниците.
Изкърпването от I етап вече е завършено на 10 улици. Припомняме, че в този първи график бяха включени неотложни ремонтни работи по сигнали на гражданите и след оглед от експертите на Общината. Днес се завършва изкърпването на дупки по Панорамният път към Паметник „Създатели на българската държава“, с което всички локации по графика ще са изпълнени.
По отношение на етап II, който съдържа 12 улици и участъци, по 8 от тях дейностите са приключили. Началото на изпълнението му бе на 31 март 2025 г. Предстои да се запълват дупки по останалите 4 участъка от II етап, а именно:
- бул. „Мадара“ – от автогарата до ул. „Еньо Марковски“;
- ул. „Съединение“ – от бул. „Мадара“ до кръстовището с бул. „Ришки проход“ и участъка в района при ул. „Райна Княгиня“ и ул. „Битоля“;
- ул. „Марица“ – от Гръцкия блок до кръстовището с ул. „Ген. Скобелев“;
- ул. „Искър“ – от кръстовището на ул. „Ген. Скобелев“ към кръстовището с ул. „Самара“.
По отношение на етап III, който съдържа 17 участъка и улици, от ОП „Строителство и благоустройство“ уточниха, че вече са запълнени дупките по 10 от неотложнитe за ремонт улици, като кърпене и ремонти ще си извършват и на следните локации:
- ул. „Милан Борисов“;
- ул. „Възрожденец“ 17;
- ул. „Висока поляна“;
- маршрут на училищен автобус кв. Мътница – с. Царев брод;
- ул. „Връх Свети Никола“;
- поправяне временно заграждение на ул. „Цар Освободител“ 125;
- изкърпване на участък на кръстовището на бул. „Мадара“ и ул. „Каварна“
От общинското предприятие уточняват, че запълването на дупки и общите дейности по трите етапа са зонирани в града с оглед транспортирането на техниката, оптималното използване на ресурсите и минималното затрудняване на градския трафик.



