30 ноември 2020 г.

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ОТ ПРОВЕДЕНИЯТ НА 20.11.2020 г.
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА
БИТОВИ ОТПАДЪЦИ“ КЪМ ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“
ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Въз основа на проведения конкурс и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията извърши следната класация:
Първо място – Ивелина Щерева – Веселинкова
Второ място – Румен Въков

Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от начина по чл. 34
тест
Коефициент Резултат от интервюто Коефициент Окончателен резултат
Ивелина Щерева-Веселинкова 5 4 4,88 5 44,40
Румен Въков 4 4 4,20 5 37,00

18 ноември 2020 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ КЪМ ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест и интервю
Коефициенти по чл. 34 ал. 3 от НПКПМДС:
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5 се приеха:
1. За теста – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5.
Провеждане на тест по чл. 33 т.1 от НПКПМДС : Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 35 въпроса. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка, максимален брой точки 35.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста, ако е постигнал най-малко 21 точки .
При постигнат резултат от 21 до 25 точки, кандидатът получава оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 31 до 35 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДС .
Информация за резултатите от проведения тест ще се получават лично в 15.30 часа на 20.11.2020 г. в зала № 363 в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 363 от 16.00 часа.
Провеждане на интервю по чл. 42 ал. 1 от НПКПМДС: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДС, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 6 към чл. 42 ал. 3 от НПКПМДС се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 3 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1. Минимално изискван резултат: 32
– тест 3,0 4,0 12
– интервю 4,0 5,0 20
2. Максимално изискван резултат: 45
– тест 5,0 4,0 20
– интервю 5,0 5,0 25

04 ноември 2020 г.

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ“ КЪМ ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

1. ХРИСТО АНАСТАСОВ – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-5134/26.10.2020 Г.
2. РУМЕН ВЪКОВ – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-5196/28.10.2020 Г.
3. ИВЕЛИНА ЩЕРЕВА-ВЕСЕЛИНКОВА – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-5241/28.10.2020 Г.
Няма недопуснати кандидати.
Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест на 20.11.2020 г. от 14:00 часа в сградата на Община Шумен, зала № 363.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 16:00 часа.
ДЕСИСЛАВА ПЕТРОВА
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ
Информационни източници за подготовка:
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс;
Административно-процесуален кодекс;
Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация;
Кодекс на труда;
Закон за местното самоуправление и местната администрация;
Закон за местните данъци и такси;
Закон за административните нарушения и наказания;
Закон за държавния служител;
Закон за нормативните актове;
Закон за администрацията;
Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор;
Закон за защита на личните данни;
Наредба за административното обслужване;
Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация;
Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на Община Шумен;
Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Шумен;
Наредба за условията и реда за съставяне на бюджетна прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Шумен.


14 октомври 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
НА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ТЕРИТОРИАЛНО-СЕЛИЩНО УСТРОЙСТВО“
В ДИРЕКЦИЯ „УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1.Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
1.2. Област на висшето образование „Технически науки“; Професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“; Специалност „Архитектура“;
1.3. Ранг III младши или 4 години професионален опит, придобит в проектантска, строителна, надзор в строителството или консултантска дейност;
1.4. Допълнителна квалификация – основни умения за работа с компютър, офис приложения; основни умения за работа със софтуер – специализиран „CAD“ приложения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3. Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 28.10.2020 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата www.shumen.bg и информационното табло на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата www.shumen.bg и информационното табло на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Основна цел на длъжността: Гарантиране на правилното, компетентното и в определените срокове изпълнение на административно-технически и други услуги, свързани с приложението на нормативната уредба за устройство на територията – изготвяне и процедиране на подробни устройствени планове, контрол на строителството и регистрацията на строежите от отдела.
7.2. Области на дейност: Управление ресурсите на отдела за гарантиране качествено изпълнение на услугите свързани с УТ. Усъвършенстване на процедурите и въвеждане на нови при влизане в сила на нова нормативна уредба или изменение на действащата. Контрол върху решаване на въпроси, свързани с постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани, засягащи дейността и изготвяне информация за работата на отдела.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 680 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Основния размер на възнаграждението се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението)
За информация:
Адрес: гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237
www.shumen.bg
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


14 октомври 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ
ОТПАДЪЦИ“ В ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“, Професионално направление „Икономика“, Професионално направление „Право“;
1.3. Ранг III младши или 4 години професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3. Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 28.10.2020 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата и информационното табло на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на сайта и информационното табло на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Основна цел на длъжността: Организира, ръководи, планира, отчита, координира и контролира цялостната дейност на отдел „Местни данъци и такса битови отпадъци” във връзка с администрирането на данъчни и неданъчни задължения по Закона за местните данъци и такса и Данъчно-осигурителен процесуален кодекс. Контролира достоверността на данните в подадените данъчни декларации. Осъществява дейностите по управление, оценка и професионално развитие на служителите в отдела.
7.2. Области на дейност: Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на отдела, с цел защита интересите на общината и правата на гражданите в съответствие с действащата нормативна уредба, касаеща длъжността. Изпълнява общинския план за развитие в частта по администрирането на местните данъци и такси. Организира и контролира администрирането на данъчните и други публични общински вземания /глоби/, съгласно функционалната компетентност на началник отдел „Местни данъци и такса битови отпадъци” и утвърдените процедури.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 680 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Основния размер на възнаграждението се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237
www.shumen.bg
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


29 септември 2020 г.

На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда и във връзка с чл. 217, ал.3 и ал.5 от Закона за предучилищното и училищното образование и Заповед РД-25-1939/28.09.2020 г. на Кмета на община Шумен и Правила за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „Директор“ на общинска детска градина на територията на Община Шумен
ОБЯВЯВА:
Конкурси за длъжността „Директор“ на следните детски градини:
ДГ „Златната рибка“, гр. Шумен
ДГ „Чучулига“, гр. Шумен
ДГ „Пролетна дъга“, гр. Шумен
ДГ „Камбанка“, с. Друмево
ДГ „Осми март“, с. Градище
ДГ „Щастливо детство“, с. Царев брод
I. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Висше образование на образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“.
2. Специалност от професионално направление „педагогика“ с присъдена професионална квалификация „педагог“ и/или „детски учител“, „детски и начален учител“.
3. Специалност от друго професионално направление с присъдена квалификация „учител“ и допълнителна професионална квалификация „детски учител“.
4. Професионален опит – не по-малко от 5 (пет) години учителски стаж.
5. Не може да заема длъжността „директор“ на детска градина лице, което:
5.1. е осъждано за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
5.2. е лишавано от правото да упражнява професията си;
5.3. страда от заболявания и отклонения, които застрашават живота и здравето на децата, определени с наредба, издадена от министъра на здравеопазването, съгласувано с министъра на образованието и науката.
II. Необходими документи:
1. Заявление до кмета на Община Шумен за допускане до конкурс (свободен текст).
2. Професионална автобиография.
3. Документ за самоличност (за проверка).
4. Документи за завършено висше образование, специалност, квалификация, учителска правоспособност, квалификационна степен (копие).
5. Документи, удостоверяващи стажа по специалността (копие на трудова книжка, удостоверения и др.).
6. Карта за предварителен медицински преглед.
7. Удостоверение, че кандидатът не се води на диспансерен учет за психично заболяване.
8. Свидетелство за съдимост – не се представя от кандидата, а се изисква по служебен път.
9. Други документи, удостоверяващи професионална квалификация.
При подаване на документите се представят техните оригинали за сверяване.
III. Начин на провеждане на конкурса:
Първи етап: Разработване и защита на Концепция за развитието на дейността на детската градина за срок от три години (съгласно Правила за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „директор“ на общинска детска градина на територията на Община Шумен).
Втори етап: Събеседване с кандидатите по въпроси от нормативната уредба-ЗПУО, КТ, наредби и инструкции на МОН, касаещи дейността на детските градини.
IV.Срок за подаване на документите: един месец от публикуването на обявата.
Документите за участие в конкурса се подават в стая 237 на Община Шумен.
С длъжностната характеристика и с Правилата за провеждане на конкурс за заемане на длъжността „Директор“ на общинска детска градина на територията на Община Шумен, кандидатите могат да се запознаят при подаване на документите.


30 юли 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН
О Б Я В Я В А
ПУБЛИЧНО  ОПОВЕСТЕН   КОНКУРС

за отдаване под наем на Терен с площ 8 560 кв.м., представляващ част от Поземлен имот с идентификатор 83510.670.200 по КК на гр. Шумен с трайно предназначение на територията – урбанизирана, и начин на трайно ползване – за второстепенна улица за изграждане на ТИР Паркинг

Конкурсът да се проведе при следните условия и относителна тежест на критериите в комплексната оценка:

  1. Минимален размер на месечния наем – 1 420 лв. без ДДС – с относителна тежест 80%.
  2. Минимален размер на инвестициите в обекта – 130 000 лева без ДДС. Инвестициите и разходите по извършените в обекта СМР са изцяло за сметка на наемателя. Относителна тежест 10%.
  3. Максимален срок за извършване на инвестициите и строително – монтажните работи по обекта – 24 /двадесет и четири/ месеца от сключване на договора – относителна тежест 10%.

Други условия:

  • Начална конкурсна цена за годишен наем в размер на 17 040 лв. без ДДС, платима на 12 равни вноски.
  • Наемателят се задължава да поддържа определените зелени площи в района 11483 кв.м.
  • Наемателят се задължава да извърши инвестиции в обекта в размер на не по-малко от 130 000 лв. без ДДС.
  • Теренът се предоставя за изграждане на ТИР Паркинг.
  • Срок на наемното правоотношение – 10 години, считано от датата на сключване на договора.

В договора за наем задължително да бъдат включени следните клаузи:

  • Наетият обект се ползва само по предназначение. Наемателят няма право да го пренаема или да го ползва съвместно по договор с трети лица.
  • Поддържането и текущите ремонти на обекта се извършват от наемателя за негова сметка. Инвестициите и разходите по извършените в обекта СМР са изцяло за сметка на наемателя.
  • Наемателят се задължава да заплаща всички консумативни разходи за своя сметка (вода, електроенергия, охрана, такса смет и др.).
  • При необходимост от основен ремонт на части от обекта извън предварително посочените инвестиции и СМР, ремонтът се извършва от и за сметка на наемателя след предварително съгласуване с Община Шумен.
  • Всички подобрения в обекта стават собственост на наемодателя, като не се дължи обезщетение за стойността им.
  • Всички разрешения, съгласувания и формалности за пускане на имота в експлоатация са за сметка и на отговорност на наемателя.
  • Договорът със спечелилия конкурса участник да се сключи при условията посочени в предложението за участие в конкурса. Сключилият договор за наем се задължава в срок от 10 дни да впише договора в Службата по вписванията.

Кандидатите за участие в конкурса следва да внесат депозит в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева) до деня и часа за подаване на предложенията по банкова сметка на Община Шумен: : IBAN: BG56IABG74773300586600, BIC: IABGBGSF, при “Интернешънъл Асет Банк” АД, клон Шумен. Депозитът за участие се трансформира в гаранция за изпълнение на договора и се освобождава след приключване на изпълнението на договора.
Конкурсната документация се получава от стая 255а на Община Шумен, с адрес: гр. Шумен, бул. „Славянски“ № 17, в срок до 12.00 ч. на 17.08.2020 г., срещу представен документ за платена цена от 300 лв. (триста лева) без ДДС, внесена на касите на Информационния център на Община Шумен.
Предложенията на участниците в конкурса заедно с всички изискуеми, съгласно конкурсната документация, документи се подават в стая 204 (деловодство) на Община Шумен, с адрес: бул. „Славянски“ № 17, в срок до 14.00 часа на 18.08.2020 г. в запечатани непрозрачни пликове, върху които се отбелязват пълното наименование на обекта на конкурса, името и адресът на кандидата.
Оглед на обекта може да се извършва до края на срока за приемане на предложенията след предварително съгласуване на тел.: 054/ 857 669 и 054/857 618.


08 юли 2020 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ“ КЪМ ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест и интервю
Коефициенти по чл. 34 ал. 3 от НПКПМДС:
При нормативно допустими три коефициента  – 3, 4 или 5 се приеха:
За теста – Коефициент 4
За интервю – Коефициент 5
Провеждане на тест по чл. 33 т.1 от НПКПМДС : Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат  35 въпроса. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка,  максимален брой точки  35.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста, ако е постигнал най-малко 21 точки.
При постигнат резултат от 21 до 25 точки, кандидатът получава  оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 31 до 35 точки, кандидатът получава  оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДС.
Информация за резултатите от проведения тест ще се получават лично в 15.30 часа на 10.07.2020 г. в зала № 304  в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 16.00 часа. Провеждане на интервю по чл. 42 ал. 1 от НПКПМДС: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДС, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение №  6 към чл. 42 ал. 4 от НПКПМДС се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25  за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 3 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1. Минимално изискван резултат: 32
– тест 3,0 4,0 12
– интервю 4,0 5,0 20
2. Максимално изискван резултат: 45
– тест 5,0 4,0 20
– интервю 5,0 5,0 25

03 юли 2020 г.

СПИРАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ИЗБОР НА НОВ ОБЩЕСТВЕН ПОСРЕДНИК

На основание Решение №165 по протокол №10 от 25.06.2020г. Общински съвет Шумен спира процедурата за избор на обществен посредник и дейността на комисията по чл. 6 и чл. 7 от Правилника за организацията и дейността на обществения посредник.


18 юни 2020 г.

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ“ КЪМ ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

1. ГАЛИНА АТАНАСОВА – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-2536/10.06.2020 Г.

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест на 10.07.2020 г. от 14:00 часа в сградата на Община Шумен, зала № 304.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 16:00 часа.

ТАТЯНА КОСТОВА
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ

Информационни източници за подготовка:
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс;
Административно-процесуален кодекс;
Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация
Кодекс на труда;
Закон за местното самоуправление и местната администрация;
Закон за местните данъци и такси;
Закон за административните нарушения и наказания;
Закон за държавния служител;
Закон за нормативните актове;
Закон за администрацията;
Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор;
Закон за защита на личните данни;
Наредба за административното обслужване;
Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация;
Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на Община Шумен;
Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Шумен;
Наредба за условията и реда за съставяне на бюджетна прогноза за местни дейности за следващите три години, за съставяне, приемане, изпълнение и отчитане на общинския бюджет на Община Шумен.

СПИСЪК
НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ“ КЪМ ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

Име, презиме и фамилия Основание за недопускане
1 Айнур Джеват Ибрям Кандидатът не е представил всички необходими документи – чл. 20, ал. 2, т. 1, предл. първо от НПКПМДС
2 Ивелин Валериев Вътев Кандидатът е представил документи, които не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността – чл. 20, ал. 2, т. 1, предл. трето от НПКПМДС
3 Христо Илиев Анастасов Кандидатът е представил документи, които не съдържат посочената в наредбата и приложенията й информация – чл. 20, ал. 2, т. 1, предл. второ от НПКПМДС

ТАТЯНА КОСТОВА
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ


12 юни 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ШУМЕН

На основание чл. 5, чл. 6 и чл. 7 от Правилника за организацията и дейността на обществения посредник, Община Шумен и Общински съвет Шумен обявяват конкурс за избор на обществен посредник. Кандидатите следва да заявят участието си в конкурса до 20.07.2020г. включително, с подаване на документи в деловодството на Община Шумен (стая 204).
Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Молба до временната комисия за избор на обществен посредник – свободен текст;
2. Автобиография европейски формат /допуска се прилагане на удостоверения за правоспособност, квалификация и трудов стаж/;
3. Копие от диплома за висше образование, заверено от кандидата;
4. Медицинско свидетелство за кандидатстване за работа;
5. Удостоверение за психично здраве;
6. Свидетелство за съдимост – по служебен път;
7. Мотивационно писмо в обем до 2 страници формат А4. Мотивационното писмо подлежи на оценяване.
8. Декларация – съгласие за обработване на лични данни от Общински съвет Шумен
Документите следва да се представят в запечатан плик с надпис „За участие в конкурса за избор на обществен посредник на територията на община Шумен“, името на кандидата, адрес и телефон за обратна връзка в деловодството на Община Шумен (стая 204).
Телефон за допълнителна информация : 054/ 857 721; 054/ 857 764


01 юни 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСА БИТОВИ
ОТПАДЪЦИ“ В ДИРЕКЦИЯ „БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ, И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“, Професионално направление „Икономика“, Професионално направление „Право“;
1.3. Ранг III младши или 4 години професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3. Срок за подаване на документите: до 16:30 часа на 11.06.2020 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата и информационното табло на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на сайта и информационното табло на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Основна цел на длъжността: Организира, ръководи, планира, отчита, координира и контролира цялостната дейност на отдел „Местни данъци и такси” във с администрирането на данъчни и неданъчни задължения по Закона за местните данъци и такса и Данъчно-осигурителен процесуален кодекс. Контролира достоверността на данните в подадените данъчни декларации. Осъществява дейностите по управление, оценка и професионално развитие на служителите в отдела.
7.2. Области на дейност: Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на отдела, с цел защита интересите на общината и правата на гражданите в съответствие с действащата нормативна уредба, касаеща длъжността. Изпълнява общинския план за развитие в частта по администрирането на местните данъци и такси. Организира и контролира администрирането на данъчните и други публични общински вземания /глоби/, съгласно функционалната компетентност на началник отдел „Местни данъци и такси” и утвърдените процедури.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 680 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Основния размер на възнаграждението се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237
www.shumen.bg
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


18 март 2020 г.

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ
ОТ ПРОВЕДЕНИЯТ НА 09.03.2020 Г. КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Въз основа на проведения конкурс и разработените параметри и критерии за неговото провеждане, комисията извърши следната класация:

Име, презиме и фамилия на кандидата Резултат от теста Коефициент Резултат от интервюто Коефициент Окончателен резултат
Пламен Димитров Георгиев 5 4 4,69 5 43,45

 


05 март 2020 г.

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

Начин на провеждане на конкурса: чрез тест и интервю
Коефициенти по чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл:
При нормативно допустими три коефициента – 3, 4 или 5 се приеха:
1. За теста – Коефициент 4
2. За интервю – Коефициент 5.

Провеждане на тест по чл. 33 т.1 от НПКПМДСл : Изготвяне на три варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Вариантите на теста обхващат 35 въпроса. За всеки въпрос са формулирани варианти на отговор, от които само единият е верен;
Система за определяне на резултатите:
Максималната оценка, която кандидатът може да достигне е 5 – кандидатът напълно отговаря на изискванията за длъжността;
За всеки верен отговор се получават 1 точка, максимален брой точки 35.
Кандидатът се счита за успешно издържал теста, ако е постигнал най-малко 21 точки .
При постигнат резултат от 21 до 25 точки, кандидатът получава оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността.
При постигнат резултат от 26 до 30 точки, кандидатът получава оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността.
При постигнат резултат от 31 до 35 точки, кандидатът получава оценка 5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността.
Резултатът от теста се умножава по коефициент – 4, съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл .

Информация за резултатите от проведения тест ще се получават лично в 15.30 часа на 09.03.2020 г. в зала № 304 в административната сграда на Община Шумен.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе непосредствено след получаване на резултатите от теста в зала № 304 от 16.00 часа.
Провеждане на интервю по чл. 42 ал. 1 от НПКПМДСл: Интервюто е определено с по-голяма тежест и съответно по-висок коефициент 5 съгласно чл. 34 ал. 3 от НПКПМДСл, тъй като в процеса на събеседването могат да се проверят професионалните и делови качества на кандидатите, комуникативните и професионалните им умения и изказ.
Минимален резултат, при който кандидата се счита за успешно издържал интервюто „оценка 4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността“.
При оценяване на компетентностите съгласно Приложение № 6 към чл. 42 ал. 3 от НПКПМДСл се извършва по 5-степенна скала, като се спазва стъпка на оценяване 0,25 за всяка компетентност. Формирана средноаритметична оценка се изчислява с точност до стотни.
Окончателният резултат на всеки кандидат е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин, и от интервюто, умножени с определените по чл. 34, ал. 3 коефициенти.

Резултат Коефициент Бал
1. Минимално изискван резултат: 32
– тест 3,0 4,0 12
– интервю 4,0 5,0 20
2. Максимално изискван резултат: 45
– тест 5,0 4,0 20
– интервю 5,0 5,0 25

26 февруари 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
НА НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ТЕРИТОРИАЛНО-СЕЛИЩНО УСТРОЙСТВО“
В ДИРЕКЦИЯ „УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1.Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
1.2. Област на висшето образование „Технически науки“; Професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“; Специалност „Архитектура“;
1.3. Минимален професионален опит – 4 години предишен стаж, придобит в проектантска, строителна, надзор в строителството, или консултантска дейност;
1.4. Допълнителна квалификация – основни умения за работа с компютър, офис приложения; основни умения за работа със софтуер – специализиран „CAD“ приложения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3. Срок за подаване на документите: до 16:30 часа на 09.03.2020 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата и информационното табло на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на сайта и информационното табло на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Основна цел на длъжността: Гарантиране на правилното, компетентното и в определените срокове изпълнение на административно-технически и други услуги, свързани с приложението на нормативната уредба за устройство на територията – изготвяне и процедиране на подробни устройствени планове, контрол на строителството и регистрацията на строежите от отдела.
7.2. Области на дейност: Управление ресурсите на отдела за гарантиране качествено изпълнение на услугите свързани с УТ. Усъвършенстване на процедурите и въвеждане на нови при влизане в сила на нова нормативна уредба или изменение на действащата. Контрол върху решаване на въпроси, свързани с постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани, засягащи дейността и изготвяне информация за работата на отдела.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 680 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Основния размер на възнаграждението се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението)
За информация:
Адрес: гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237
www.shumen.bg
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева


24 февруари 2020 г.

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

1. ПЛАМЕН ГЕОРГИЕВ – ЗАЯВЛЕНИЕ С ВХ. № 94-00-904/11.02.2020 Г.

Съгласно обявения начин за провеждане на конкурса допуснатите кандидати трябва да се явят за полагане на тест на 09.03.2020 г. от 14,00 часа в сградата на Община Шумен, зала № 304.
Интервюто с допуснатите до него кандидати, ще се проведе на същата дата и място от 16,00 часа.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/ИНЖ. БОЯН ТОДОРОВ /


24 февруари 2020 г.

СПИСЪК
НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ ДО УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА ГЛАВЕН АРХИТЕКТ ПРИ ОБЩИНА ШУМЕН

НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ НЯМА.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
/ИНЖ. БОЯН ТОДОРОВ /


07 февруари 2020 г.

Провеждане на конкурс за избор на Управител на „Комплексен онкологичен център – Шумен” ЕООД


07 февруари 2020 г.

ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
ГЛАВЕН АРХИТЕКТ

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Магистър;
1.2. Област на висшето образование „Технически науки“; Професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“; Специалност „Архитектура“;
1.3. Придобита пълна проектантска правоспособност или да притежава необходимия стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от Закона за устройство на територията и чл. 7, ал. 5 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране;
1.4. Ранг III младши или 4 години професионален опит в област, свързана с изпълняваните преки задължения.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3. Срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 17.02.2020 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата и информационното табло на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на сайта и информационното табло на Община Шумен, както и на интернет страницата.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Основна цел на длъжността: Ръководи и контролира непосредствено дейностите по устройствено планиране, проектиране и строителство на територията за общината, издава административни актове определени със специалната нормативна уредба по “Устройство на територията”, участва пряко в административно ръководство на служителите в дирекция “Устройство на територията”.
7.2. Области на дейност: Координира, ръководи и контролира непосредствено дейностите по устройствено планиране, проектиране и строителство на територията за общината; Издава административни актове определени със Закона за устройство на територията, като следи за стриктното спазване на нормативната уредба с цел подобряване качеството на обслужване на граждани и юридически лица; Координира цялостната дейност по архитектурата и синтеза с другите изкуства, изграждане естестическия облик на жизнената среда в общината.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 700 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Основния размер на възнаграждението се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението)

За информация:
Адрес: гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237
www.shumen.bg
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева, Милкова


Архив:

Skip to content