24 февруари 2020 г.

Списък на граждани, които ще бъдат настанени в общински жилища през 2020 г.


17 януари 2020 г.

Проекто списък на граждани, които ще бъдат настанени в общински жилища през 2020 г.


Архив:

  •  2019
  •  2018
    • 20 юни 2018 г.

      СПИСЪК
      на допуснатите кандидати до втори етап на конкурс за длъжността
      „Социален работник“ от Областен екип по приемна грижа, с изнесено работно място Община Хитрино по Проект „Приеми ме 2015“:

      1. Невин Зияева Шевкъева
      Няма недопуснати кандидати.


      14 май 2018 г.

      Покана за публично обсъждане по проект „Изграждане на социални жилища в град Шумен“
      Покана за провеждане на кръгла маса по проект „Изграждане на социални жилища в град Шумен“


      10 май 2018 г.

      ОБЯВЛЕНИЕ

      Община Шумен в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане, която е конкретен бенефициент по проект „Приеми ме 2015“ – BG05M9OP001-2.003-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, обявява конкурс за 1 /един/ социален работник от Областен екип по приемна грижа на осемчасов работен ден, с изнесено работно място в Община Хитрино, с обхват на работа общините Хитрино и Венец.

      Изисквания за заемане на длъжността „Социален работник от Областен екип по приемна грижа“:
      • Образователна степен: „средно образование“;
      • Професионална квалификация: хуманитарна;
      • Професионален опит: доказан професионален опит в дейности по закрила на детето: от 1 (една) до 3 (три) години.
      • Опит при изпълнение на проекти – предимство.
      • Компютърни умения- Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet

      Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно), или по куриер (валидна е датата на получаване) в Община Шумен в срок до 11.06.2018 г. от публикуване на обявата, всеки работен ден от 8.30 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17.30 часа в сградата на Общинска администрация – Шумен, бул. „Славянски“ № 17, етаж втори, стая 234. Заявления за участие, подадени след крайния срок, не се приемат.

      I. РЕД НА ПРОВЕЖДАНЕ:
      1. Всяко постъпило заявление за участие в конкурса в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Шумен, в която участва и представител на Регионална дирекция за социално подпомагане.
      2. Конкурсът протича в два етапа:
      – Първи етап: Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания.
      – Втори етап: Събеседване с одобрените по документи кандидати.

      Съгласно разписаните в Проекта Дейност 1 и Дейност 3 не е допустимо да бъдат наемани действащи служители от териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане в дейността за предоставяне на социалната услугата „приемна грижа“.

      II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ, КОИТО СЛЕДВА ДА БЪДАТ ПРЕДСТАВЕНИ ОТ КАНДИДАТИТЕ ЗА УЧАСТИЕ:
      Писмено заявление (образец);
      Автобиография (образец);
      Декларация (образец);
      Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда (образец);
      • Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
      • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
      • Свидетелство за съдимост /изисква се по служебен път/
      • Медицинско свидетелство

      III. ПРИЛОЖЕНИЯ: Образци на: Длъжностна характеристика за длъжността „Социален работник“, Писмено заявление за кандидатстване, Автобиография, Декларация и Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда.
      Допълнителна информация: телефон: 054/ 857 672 , лице за контакт – Пламена Пенкова


      17 април 2018 г.

      ОБЯВЛЕНИЕ

      Община Шумен в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане, която е конкретен бенефициент по проект „Приеми ме 2015“ – BG05M9OP001-2.003-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, обявява подбор за 1 /един/ социален работник от Областен екип по приемна грижа на осемчасов работен ден, с изнесено работно място в Община Хитрино, с обхват на работа общините Хитрино и Венец.
      Изисквания за заемане на длъжността „Социален работник от Областен екип по приемна грижа“:

      • Образователна степен: „средно образование“;
      • Професионална квалификация: хуманитарна;
      • Професионален опит: доказан професионален опит в дейности по закрила на детето: от 1 (една) до 3 (три) години.
      • Опит при изпълнение на проекти – предимство.
      • Компютърни умения- Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet

      Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно), или по куриер (валидна е датата на получаване) в Община Шумен в срок до 30.04.2018 г. от публикуване на обявата, всеки работен ден от 8.30 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17.30 часа в сградата на Общинска администрация – Шумен, бул. „Славянски“ № 17, етаж втори, стая 234. Заявления за участие, подадени след крайния срок, не се приемат.

      • I. РЕД НА ПРОВЕЖДАНЕ:
      • Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Шумен, в която участва и представител на Регионална дирекция за социално подпомагане.
      • Подборът протича в два етапа:

      –           Първи етап: Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания.
      –           Втори етап: Събеседване с одобрените по документи кандидати.
       Съгласно разписаните в Проекта Дейност 1 и Дейност 3 не е допустимо да бъдат наемани действащи служители от териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане в дейността за предоставяне на социалната услугата „приемна грижа“.
      II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ, КОИТО СЛЕДВА ДА БЪДАТ ПРЕДСТАВЕНИ ОТ КАНДИДАТИТЕ ЗА УЧАСТИЕ:

      • Свидетелство за съдимост
      • Медицинско свидетелствоIII. ПРИЛОЖЕНИЯ: Образци на: Длъжностна характеристика за длъжността „Социален работник“, Писмено заявление за кандидатстване, Автобиография, Декларация и Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда.
        Допълнителна информация: телефон: 054/ 857 672 , лице за контакт – Пламена Пенкова

      16 март 2018 г.

      ОБЯВЛЕНИЕ

      Община Шумен в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане, която е конкретен бенефициент по проект „Приеми ме 2015“ – BG05M9OP001-2.003-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, обявява конкурс за 1 /един/ социален работник от Областен екип по приемна грижа на осемчасов работен ден, с изнесено работно място в Община Хитрино, с обхват на работа общините Хитрино и Венец.

      Изисквания за заемане на длъжността „Социален работник от Областен екип по приемна грижа“:
      • Образователна степен: „средно образование“;
      • Професионална квалификация: хуманитарна;
      • Професионален опит: доказан професионален опит в дейности по закрила на детето не по-малко от 3 (три) години.
      • Опит при изпълнение на проекти – предимство.
      • Компютърни умения- Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet

      Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно), или по куриер (валидна е датата на получаване) в Община Шумен в срок до 16.04.2018 г. от публикуване на обявата, всеки работен ден от 8.30 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17.30 часа в сградата на Общинска администрация – Шумен, бул. „Славянски“ № 17, етаж втори, стая 234. Заявления за участие, подадени след крайния срок, не се приемат.

      I. РЕД НА ПРОВЕЖДАНЕ:
      1. Всяко постъпило заявление за участие в конкурса в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Шумен, в която участва и представител на Регионална Дирекция за социално подпомагане.
      2. Конкурсът протича в два етапа:
      – Първи етап: Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания.
      – Втори етап: Събеседване с одобрените по документи кандидати.

      Съгласно разписаните в Проекта Дейност 1 и Дейност 3 не е допустимо да бъдат наемани действащи служители от териториалните поделения на Агенцията за социално подпомагане в дейността за предоставяне на социалната услугата „приемна грижа“.

      II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ, КОИТО СЛЕДВА ДА БЪДАТ ПРЕДСТАВЕНИ ОТ КАНДИДАТИТЕ ЗА УЧАСТИЕ:
      Писмено заявление (образец);
      Автобиография (образец);
      Декларация(образец);
      Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда (образец);
      • Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
      • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
      • Свидетелство за съдимост
      • Медицинско свидетелство

      III. ПРИЛОЖЕНИЯ: Образци на: Длъжностна характеристика за длъжността „Социален работник“, Писмено заявление за кандидатстване, Автобиография, Декларация и Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда.
      Допълнителна информация: телефон: 054/ 857 672 , лице за контакт – Пламена Пенкова


      06 март 2018 г.

      Списък на граждани, който ще бъдат настанени в общински жилища – 2018 г.


      1 февруари 2018 г.

      Община Шумен обявява процедура по набиране на заявления за кандидати за заемане на длъжността „Личен асистент“ и „Домашен помощник“.
      Информация за длъжността: Организира и осъществява ежедневните дейности, свързани с оказване на лична помощ, комунално-битови дейности и дейности в подкрепа за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги.
      Изисквания към кандидатите за длъжността „личен асистент“ и „домашен помощник“:

      – да са пълнолетни граждани;
      – да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
      – да са в добро физическо и психическо състояние;
      – да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
      – да са физически и психически здрави, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността.
      Кандидатите за заемане на длъжността „Личен асистент“ и „ Домашен помощник“ трябва да бъдат безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване. Да притежават психическа нагласа и желание за работа с хора с увреждания, с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
      Подаването на документи за започване на работа се извършва от 31.01.2018г. до 06.02.2018г., от 09.00ч. до 16.00ч. в Центъра за почасови услуги на ул. „Цар Иван Александър” 81, ет. 6, ст. 606.
      КАНДИДАТ-ПОТРЕБИТЕЛИ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ“ И „ ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“
      1. Деца и лица с увреждания;
      2. Хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване.
      Други изисквания: Социалните услуги ще се предоставят в домовете на лица, които имат постоянен или настоящ адрес на територията на община Шумен и живеят на територията на община Шумен.
      Необходимите документи от кандидат-потребители:
      • заявление – по образец;
      • документ за самоличност (за справка); за дете – удостоверение за раждане (копие);
      • документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
      • експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК , медицински протокол на ЛКК, други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие);
      • удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
      • пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – (когато не се подава лично)
      • други документи

      Подаване на заявленията за нови потребители:
      след 15.02. 2018г.,ул.” Цар Иван Александър” 81, ет. 6, стая 606
      от 9 до 16 часа
      тел. 054 800 157


      26 януари 2018 г.

      КАМПАНИЯ „ПРИЕМИ МЕ“

      Кампанията се реализира по проект „Приеми ме 2015“ – BG05M9OP001-2.003-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Община Шумен е партньор на Агенция социално подпомагане в реализирането на проекта със сключени Споразумение за партньорство №ВG03-ПС01-75 от 11.12.2015г., Анекс към Споразумение за партньорство № ВG03-ПС01-0033 от 01.09.2016г. Цел на проекта е: Да се усъвършенства модела на предоставяне на социалната услуга „приемна грижа“ и разшири обхвата ѝ в страната, както и по отношение на целевите групи. Да се подкрепи процеса на деинституционализация на деца, като се създаде и реализира устойчив модел за развитие на заместваща семейна грижа за деца, настанени в специализирани институции и на деца в риск от изоставяне.
      Цел на кампанията: набиране на допълнителен брой приемни семейства за съответната община.
      Към кого е насочена кампанията: кандидати за приемни родители.
      Материали за кампанията: Информационни брошури, насочващи вниманието към темата.
      Какво направихме през 2017 г. ?
      На 01.11.2016г. се постави началото на втори етап на проект „Приеми ме 2015“, чрез който се въведе иновативен областен модел за развитие на приемната грижа в страната с конкретно разпределение на отговорностите на общините-участници в проекта и  нова организация на управление на местно ниво и на предоставяне на социалната услуга.
      Сформиран бе Областен екип по приемна грижа (ОЕПГ), който е в състав 1 (един) Началник на ОЕПГ и 13 (тринадесет) социални работника, от които 6 (шест) с работно място в Община Шумен, 6 (шест) с изнесено работно място в Община Нови пазар и 1 (един) социален работник с изнесено работно място в Община Каолиново.
      Към Община Шумен, в качеството ѝ на община-областен град по проекта се присъединиха общините Нови пазар, Каспичан, Венец, Никола Козлево, Смядово и Каолиново.
      Общия брой утвърдени приемни семейства по проекта към 31.12.2017г. на територията на област Шумен е  134. От тях приемни семейства, в които има настанени деца към 31.12.2017г.  са 119 семейства.
      Във връзка с актуализирането на Плана за развитие на приемната грижа 2016/2017 г., изготвен и изпълняван по проект „Приеми ме 2015“, както и необходимостта от планиране развитието на социалната услуга „приемна грижа“ общо за страната и на областно ниво, за 2017/2018 г. от  28-те регионални дирекции за социално подпомагане (РДСП) бяха изпратени конкретни предложения за съответната област. РДСП работиха във взаимодействие с областните екипи по приемна грижа (ОЕПГ).
      От страна на РДСП – Шумен, планираният допълнителен брой приемни семейства е съобразен с потребностите в конкретната община и потенциалния брой на потребителите на тази услуга: деца с проблемно поведение на по-голяма възраст, кризисно настаняване на по-големи деца, деца жертва на насилие. Очакваният брой приемни семейства е планиран и съобразен след обстоен анализ на свободните приемни семейства към момента, предстоящото им заличаване за някои от тях, промяната/разширяване на профилите на семействата, които са вписани в регистъра.
      Срок на кампанията: до 30 април 2018 година.

      Какво е приемна грижа?
      Агенция за социално подпомагане.

  •  2017

Дейности